SCOUTING voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

xarvio SCOUTING: De Ultieme Assistent voor Boeren

xarvio SCOUTING is een productiviteitsapp die gebruikmaakt van diepgaande leeralgoritmen om stress op het veld te detecteren en te identificeren door simpelweg een foto te nemen met je iPhone. Het is ontworpen om boeren en landbouwadviseurs te ondersteunen in hun besluitvormingsproces. Met deze app kun je onkruid identificeren, ziektes herkennen en bladschade analyseren door over de velden te lopen en foto's te maken. Alles wat je tijdens je wandelingen opmerkt, wordt gedocumenteerd in een dagboek, waardoor je een volledige geschiedenis van je gewassen binnen handbereik hebt.

Bovendien biedt xarvio SCOUTING een sterke gemeenschap van boeren en aanvullende functionaliteiten. De SCOUTING Radar laat zien wat er gaande is in je omgeving, geeft je een gedetailleerd overzicht en detecteert vroegtijdig risico's. Met de meldingsfunctie ontvang je automatisch push-informatie over mogelijke risico's en bedreigingen in jouw omgeving. Stressdetectie en monitoring op het veld is nog nooit zo eenvoudig, snel en handig geweest. De app leert en verbetert continu, en hoe meer foto's je maakt, hoe beter het wordt.

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen

SCOUTING voor iPhone

• Betaling

• In Nederlands
  • V 3.25.0

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about SCOUTING

Heeft u geprobeerd SCOUTING? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.